WebDesktop - Smartphones - Tablets  | Nederlands | Keeping up-to-date on social exclusion worldwide | PERSOVERZICHT : Armoede | Gezonde | Voeding | Ouderen | HIV | LGBT | NON-PROFIT initiative : Onze missie is om de beste informatie over sociale uitsluiting in de hele wereld te voorzien || Raising awareness on the damaging effects of social exclusion

STIGMABASE | Zoeken



Tags about global social exclusion | Nederlands

maandag 26 juni 2017

Boven de 40… en Last van Overtollig Buik Vet?

Boven de 40… en Last van Overtollig Buik Vet?
- Door veel Fysieke oefeningen zorg je er namelijk voor dat ‘vooral bij vrouwen in de overgang’ het Cortisolniveau regelmatig te hoog is (Cortisol is een typisch overgangshormoon ook wel stress hormoon genoemd). Dit hormoon speelt een grote rol bij de voedselvertering waardoor je lichaam signalen ontvangt om “nog sneller” vet op te gaan slaan, tevens zorgt dit hormoon er ook voor dat je huid slapper wordt en gaat aanvoelen als een uitgedroogde rozijn.
Een slimmere manier om je buik vet te reduceren, zonder je te hoeven uitsloven op een sportschool, iedere avond moet gaan joggen of 150 buik crunches moet maken               (versta me goed, ik zeg niet dat bewegen niet gezond is) is je stofwisseling hoog te houden door 6 gezonde maaltijden per dag te eten, waarbij de 3 gezonde tussendoortjes niet vergeten mogen worden. Dit houd je stofwisseling hoog en hoe hoger je stofwisseling, hoe meer calorieën je verbrand, ook als je niet aan het bewegen bent.